Dag 14

12 april 2017 - Kriel, Zuid-Afrika

Hallo volgers,

We hebben ons wat vergist in de aantal dagen dat wij hier al zitten, maar we zijn hier alweer 14 dagen en de tijd vliegt om.
Vandaag hebben ik en Jan Willem de overkapping gemaakt voor de nieuwe auto waarmee de kinderen worden getransporteerd naar school en naar activiteiten, zie de foto’s op de site.
Morgen gaan we het zware werk doen want dan moet het ongeveer 7 cm worden afgegraven zodat er beton kan worden gestort.
Vanmiddag is Hendrika door Anne Marie naar Johannesburg gebracht, zij vliegt om 23.15 weer naar huis naar haar man Roy. Hendrika is de voorzitter van de stichting Shelter Ministries in Nederland en doet heel erg veel voor het werk in Kriel. Een erg leuke en spontane vrouw die het hart op de goede plek heeft zitten.
Mieke heeft huishoudelijk werk gedaan om Anne Marie te ontlasten en alles ziet er weer spijk en span uit.
Dit was weer een update uit Kriel Zuid-Afrika.

Peter

1. Hendrika:
    12 april 2017
    Wauw wat hebben jullie hard gewerkt vandaag! Het afdak wordt prachtig en ideaal voor de Quantum!
    We hebben absoluut een gezellige tijd met elkaar gehad. Ik wens jullie nog een super mooie tijd toe in Kriel, Phalaborwa en Kruger!
    Julle sal dit baie geniet!! Sien julle in Holland!
  2. Ina:
    13 april 2017
    Nou inderdaad jullie hebben niet stil gezeten, goed werk mannen. De tijd gaat snel helemaal als de dagen druk bezet zijn. De helft van deze bijzondere reis zit er alweer op.
    Geniet van elke dag voor je het weet zit je weer in het kille natte Nederland . Veel liefs ook namens Anne.xxxx
  3. Bert en Rina:
    Hoi Peter en Annemieke,
    Fijn dat jullie je daar zo nuttig kunnen maken met allerlei hand- en spandiensten al lijkt me het afgraven van de carport wel een flinke klus. Geniet er desondanks wel van want je kunt straks in Nederland terugkijken op een unieke ervaring. Succes nog daar. Gr. Bert en Rina Pals.
  4. Annemarie en Harm Jan:
    Hallo Peter en Annemieke,
    Mooi om jullie verhalen te lezen en wat jullie daar allemaal doen. Heel herkenbaar voor ons met onze Roemeense ervaringen. Nog een goede tijd daar.
    Vr. groeten, Annemarie en Harm Jan
  5. Anneke Jansen:
    Hallo Peter en Annemieke,
    Wat weer een mooi reisverslag en goed om te lezen dat jullie er zo van genieten.
    14 dagen al weer....ja de tijd gaat snel.
    Geniet er samen van en ik wacht op de volgende reisverslag!

Lieve groetjes Anneke.

P.s Annemieke ik mis je wel op het Open Hof.xx
  6. Nelly Wieringa:
    13 april 2017
    Wat fijn dat de overkapping haast klaar is, kan de auto droog staan. Jullie zitten daar niet stil. Nog veel plezier daar.