Dag 9 bingo

8 april 2017 - Kriel, Zuid-Afrika

Hallo volgers,
Vandaag ben ik met Jan Willem en twee jongens van het tehuis Titus en Usher naar de activiteiten centra  geweest in Thubeligle  om het gras te maaien. De twee jongen gingen in de open bak en wij voorin. Wat een glas ligt er in het gras, alles wordt maar aan de kant gegooid en de kleine kinderen lopen op blote voetjes, maar het gras ligt er weer strak bij.
Eèn keer in de maand komen Indische mensen langs om eten te brengen en hebben ze eten gemaakt voor de kinderen. Ze kregen rijst met curry en drinken en een toetje. Als verrassing hadden ze een pakketje samen gesteld met fruit en snoep. Dit doen ze geheel belangeloos omdat ze Shelter ministries een warm hart toe dragen.
Gisteren had Mieke allemaal cadeautjes gekocht en vanmiddag hebben we met de groep bingo gespeeld. Heel erg leuk en de kinderen hebben genoten. Voor de kinderen die niets hadden gewonnen had Annemieke nog een troost prijs in de vorm van een grote ballon.
Maar de dag is weer om en we zijn eigenlijk allemaal een beetje moe en gaan op tijd slapen. Morgen weer vroeg op om naar de kerk te gaan.
Slaap lekker allemaal,
Peter

1. Ina:
    8 april 2017
    Een mooie dag weer lees ik. Slaap lekker, morgen gezond weer op en een fijne zondag. Liefs.
  2. Anneke Jansen:
    8 april 2017
    Geweldig om deze verhalen allemaal te lezen.
    Jullie doen zoveel leuke dingen met de kinderen en wat zullen ze genieten.
    Fijne zondag en blijf genieten van alles en iedereen!

Lieve groetjes Anneke.
  3. Jan en Tina:
    Wat leuk bingo! !!!
    Fijne zondag en rust maar even lekker uit daar is de zondag voor.
    Fijne dag xxxxx
  4. Emma:
    9 april 2017
    Klinkt goed allemaal; jullie maken heel wat mee zo - zoals verwacht, een heel andere wereld. Succes!!
  5. Nelly Wieringa:
    9 april 2017
    Heel ontroerend is jullie verslag steeds weer. Zoveel als jullie voor de kinderen doen. Geweldig, en wat zijn ze blij meteen klein ding.
  6. Gerry Poppema:
    9 april 2017
    Wat een indrukken. bedankt voor jullie verhalen.
  7. Betty:
    10 april 2017
    lieve Peter en Mieke,
    Na een week weggeweest te zijn , hebben we nu jullie hele reisverhaal tot nu gelezen.
    Erg mooi om te volgen wat jullie allemaal doen en beleven.
    Vanaf nu gaan ook wij het bijhouden.
    Heel mooi wat jullie allemaal doen voor die kindertjes, die het met zoveel minder moeten doen dan de kinderen hier in Nederland.
    Veel succes verder en liefs van ons.