Dag 5: zweet op de rug

3 april 2017 - Kriel, Zuid-Afrika

vanmorgen zijn Annemarie en Hendrika met zoon en dochter en kleinkinderen vertrokken voor een kleine vakantie.

Direct daarna zijn Jan Willem en Peter verder gegaan met de bouw van de jungle wood. Na veel bloed zweet en tranen is het dan bijna gereed, foto volgt nog.

Annemieke heeft zich bezig gehouden met de kinderen. Ook geeft Annemieke 2 kinderen 2maal per dag bij les en dat is nodig ook. Zelfs de simpelste letter kan één van de kinderen niet onthouden.

Morgen zijn we helemaal alleen, Jan Willem moet dan met twee kinderen naar Pretoria  naar het ziekenhuis.

Slaap lekker en tot morgen

1. Ina:
    3 april 2017
    Leuk om te lezen dat jullie daar zo dienstbaar kunnen zijn.
    Dat had je vast niet gedacht Mieke dat jouw Engels zo goed van pas komt daar. Fijne avond en morgen weer gezond op.xx
  2. Rianne:
    3 april 2017
    Zo leuk om jullie verhalen te lezen! Aan de foto's te zien, hebt jullie het erg naar de zin! Geniet! Dikke knuffel van ons
  3. Nelly Wieringa:
    3 april 2017
    Dus morgen, Peter, ga je ook lesgeven.
    Jullie zijn toch met z'n beiden?
    Ben benieuwd naar de foto van het bouwwerk.
  4. Gerry Poppema:
    3 april 2017
    Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Blijf ondanks het harde werken ook genieten.
    Gr Gerry
  5. Jan en Tina:
    3 april 2017
    Spannend voor jullie,de hele verantwoording morgen dragen. Maar dat gaat jullie vast goed af !!!!!
    Misschien alvast een kleine test als de toekomstige opvolgers ha ha ha .
    Welterusten xxxxx
  6. Bert en Rina:
    4 april 2017
    Mooie verhalen van jullie, luitjes!
    Fijn dat je op deze manier iets kunt doen om de wereld een klein beetje beter te maken.
    Geniet ook van de mooie omgeving, waar dat kan hè!!
    Ik blijf jullie volgen.