Dag 3

1 april 2017 - Kriel, Zuid-Afrika

Lieve volgers,

Vandaag vroeg opgestaan, Peter ging Jan-Willem helpen met klussen, ze zijn bezig geweest om een jungle wood te maken, lees, een speeltoestel.

Annemieke ging met Anne-Marie de eigenaresse en met Hendrika een andere vrijwilligster en met Sylvanie, de dochter van Annemarie en Jan- Willem en haar 2 kinderen naar Witbank een grote plaats ongeveer een uur rijden vanaf Kriel.

Het was een en al gezelligheid in de grote bus van Anne- Marie en Jan -Willem en met 16 personen zat het busje vol.

Al gauw was het een en al gezelligheid toen we met elkaar gospelliederen gingen zingen en de kinderen deden enthousiast mee en zongen vol overgave.

Aangekomen bij het winkelcentrum, konden de kinderen van het geld wat ze van Anne-Marie en Jan -Willem hadden gekregen o.a kleding gaan kopen of andere dingen.

De kinderen gingen zelf winkelen en wij splitsten ons op om vervolgens elkaar om 13.00 u weer bij de afgesproken plek te ontmoeten.

Hendrika en Annemieke gingen gezellig samen koffie drinken en met een stuk taart.... zo groot hier, dat we samen maar 1 stuk besteld hebben en een normale capucinno is hier zo groot als een soepkom.

Als afsluiting gingen we met de kinderen eten bij de Mac. Moe maar voldaan gingen we weer richting huis, de meeste kinderen waren op de terugweg in slaap gevallen.

Thuis aangekomen was Peter met een aantal kinderen aan het zwemmen, ze hebben een zwembad in de tuin nl. Na nog wat spelletjes met de kids gedaan te hebben en gezellig met de fam. gegeten te hebben buiten gaan we morgen alweer naar dag 4.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nelly Wieringa:
    1 april 2017
    Het lijkt één en al gezelligheid bij jullie, maar er is dus heel wat te doen. Vooral voor de kinderen dus. Ik wens jullie veel sterkte toe.
  2. Bram:
    1 april 2017
    Wat doen jullie leuke dingen daar. Moeten we en jullie hier ook in het openbaar vervoer vaker doen. Peter, dat moest jij allemaal missen. Jij moest klussen en Mieke ging gezellig naar de Mac. En dan te bedenken dat Mieke er eerst alleen heen zou gaan om te klussen. Dat mag jij nu dus doen.
  3. Anneke Jansen:
    1 april 2017
    Mooie foto Annemieke. Fijn om te lezen dat de kinderen zoveel plezier met jullie hebben.

Veel plezier samen en tot de volgende reisverslag!