Verrassing

25 maart 2017 - Bedum, Nederland

Gisteren zijn wij uitgenodigd door Caty en John om gezellig bij hun te eten, gezien zij het bijzonder vinden dat wij naar Afrika gaan. We hadden wel in ons achterhoofd van zouden er niet meer familie leden zijn? Maar daar aan gekomen stonden er verder geen auto's dus dachten we van, nee we zijn met ons vieren. Wat was het een verrassing toen we in de woonkamer stonden en een groot gedeelte van de familie binnenkwamen met veel lawaai. ook Mariska en Robin en mijn vader waren er. Wat was dat leuk.

John had een lekkere rijsttafel gemaakt en we hebben het heel erg gezellig gehad. Ook was er weer geld opgehaald die wij kunnen doneren, iedereen bedankt daarvoor.

taart

Lieve familie leden bedankt

1. Ina:
    26 maart 2017
    Ja het was een ontzettend gezellige middag/avond.
    John en Caty hadden als vanouds het weer super voor elkaar.
    Dit allemaal voor het goede doel.
    Goede reis!
  2. Dirk & Julio:
    26 maart 2017
    Het was heel gezellig geweest.Vooral die Amerikaanse dansje. Het eten wat John klaar gemaakt hebt was perfect.Alles was bijzonder goed.
    Ik wens jullie beiden heel veel plezier toe.
  3. Pa:
    26 maart 2017
    Het verrassings effect was groot. Het is voor mij de eerste keer dat familie uit eigen kring zich op deze wijze in zetten voor hun mede mens. Het was een goed idee van Caty om op deze wijze onze waardering te uiten. Ik weet dat Peter dat hij lekker kan koken maar
    John kan er ook wat van, het was heerlijk.
    Tina noemde " ...... koker" maar gebaseerd op zijn eigen zeggen heeft hij volgens mij genoeg aan een kartonnetje van een closetrol.
  4. Dirk & Julio:
    Beiden kunnen heel goed koken, maar er is toch 1,die wat beter kan
  5. Bram:
    Lieve Mieke en Peter,
    Wij waren zaterdagmiddag afwezig maar wat al het geld betreft: graag gedaan.
  6. Dineke:
    26 maart 2017
    Peter en Mieke wat mooi om te lezen hoe verrast jullie waren.
    Nog mooier om te weten hoe "warm" de familie om jullie heen staat. Het is ook heel bijzonder wat jullie gaan doen. Ook vanuit Lutten RESPECT voor jullie onderneming.
    We wensen jullie alvast een hele goede reis en een super goed verblijf daar in Afrika. Dat jullie maar veel medemensen daar, blij en gelukkig mogen maken met jullie liefde (en alle donaties). Een gezegende tijd toegewenst.

Liefs Hendrik-Jan en Dineke en de kinderen
  7. Anneke Jansen:
    29 maart 2017
    Lieve Annemieke en Peter,
    Ik wens jullie een hele fijne tijd in Afrika.

Ik zal jou Annemieke heel erg missen op de woensdagmorgen bij het Open Hof, maar we gaan elkaar in mei wel weer zien!

Lieve mensen ga heerlijk genieten en ik ga jullie volgen!

Dikke knuffel, Anneke.